Widok z tyłu ujawnia atletyczne możliwości samochodu, znajdujące odbicie w polerowanych dwóch podwójnych końcówkach wydechu. Podobne wykończenie posiada logo Cayenne Turbo S umieszczone na tylnej klapie. Dla większego efektu możesz wyposażyć Cayenne Turbo S w opcjonalny pakiet SportDesign. Nagrodzony w 2005 roku iF Design Award stanowi doskonały dodatek do wspaniałych osiągów tego samochodu. W jego skład wchodzą zmodyfikowana dolna część przedniego zderzaka z okrągłymi reflektorami przeciwmgielnymi, zmodyfikowana dolna część tylnego zderzaka, powiększony spojler dachowy i specjalnie zaprojektowane spojlery progowe. Dopracowany w tunelu aerodynamicznym Porsche pakiet SportDesign zdaje się obniżać samochód nadając mu na drodze zdecydowanie sportową sylwetkę. Niektóre elementy przedniego zderzaka, przypominająca dyfuzor dolna część tylnego zderzaka oraz spojler dachowy posiadają matowe wykończenie Aluminium Look. Cayenne Turbo S: już sama nazwa sprawia, że serce zaczyna szybciej bić. Gwarantuje najwyższe osiągi na każdej twardej nawierzchni i w terenie. Jego moc wyczuwasz już w momencie przekręcenia kluczyka. 4,5 litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem wywodzi się z Cayenne Turbo. Jednak jego charakter i możliwości są unikatową cechą Cayenne Turbo S.
Silnik
| Liczba cylindrów
| 8
|
| Pojemność
| 4511 cm³
|
| Położenie silnika
| przód/stały napęd na cztery koła
|
| Maksymalna moc (DIN)
| 383 kW (521 bhp)
|
| przy liczbie obrotów
| 5,500 obr/min
|
| Maks. moment obrotowy
| 720 Nm
|
| przy liczbie obrotów
| 2,750-3,750 obr/min
|
| Stopień sprężania
| 9,5:1
|
|
| Tiptronic S
| Osiągi
| Prędkość maksymalna
| 270 km/h
|
| Przyspieszenie 0-100 km/h
| 5,2 sekund
|
| Przyspieszenie 0-160 km/h
| sekund
|
| Elastyczność (80-120 km/h)
| 5,4 sekund
|
 |